Hoe het werkt

‘Ik wil zonnepanelen’
NÓG MEER PLEZIER VAN DE ZON
‌‌Woningstichting Barneveld werkt dagelijks aan betaalbaar en comfortabel wonen nu én in de toekomst. Samen met u wil Woningstichting Barneveld een bijdrage leveren aan een duurzame en energiezuinige woningen. Met het project 'Zonnig Woningstichting Barneveld' kiezen we voor de kracht van de zon. Doe mee! Ga ook voor zonnepanelen op het dak van uw woning en bespaar direct op uw energielasten.
‌ZONNE-ENERGIE
‌Uw woning is geselecteerd voor ons zonnepanelenproject op onze bestaande appartementen. Met zonnepanelen kunt u besparen op uw energierekening en bijdragen aan een beter milieu. Woningstichting Barneveld werkt hierbij samen met Ecorus.
‌WERKZAAMHEDEN
‌De overlast van de installatie en aansluiting van de zonnepanelen is beperkt; de installateur van het zonne-energiebedrijf is maximaal vier uur bij u thuis bezig. Hierbij wordt direct uitleg gegeven over het systeem en de monitoring. Bij de werkzaamheden op het dak is het zonne-energiebedrijf maximaal twee weken bezig.
‌‘SAMEN DUURZAAM’
‌Woningstichting Barneveld wil appartementen aansluiten op zonne-energie en ziet het als haar maatschappelijke taak om bij te dragen aan een duurzame wereld. Steeds vaker gebruiken we duurzame materialen en sluiten we onze woningen waar mogelijk aan op duurzame (energie)bronnen.
VRAGEN
‌Heeft u vragen over de planning of installatie van de zonnepanelen, bent u benieuwd naar uw eigen bijdrage of hoe uw jaarlijkse besparing berekend wordt? Neem dan contact op met Ecorus via het contactformulier. Een adviseur geeft u graag antwoord op al uw vragen.

Hoe het werkt:

1. Zonnepanelen
Vangen daglicht op en zetten dit om in gelijkstroom.
2. Omvormer
Zet zonne-energie om in bruikbare elektriciteit voor uw stopcontact.
3. Monitoring
U ziet wat het systeem aan energie opwekt.
4. Apparaten
Stroom die u niet gebruikt gaat naar het elektriciteitsnet. Dit wordt verrekend met uw verbruik.
5. Overige stroom
Wat u niet gebruikt, gaat naar het net. Dit wordt verrekend met uw verbruik. Ook wel salderen genoemd.

Wij adviseren u graag over de zon

Kiezen voor duurzame energie, is kiezen voor een groene omgeving. Nu én in de toekomst. Door het plaatsen van zonnepanelen bespaart u niet alleen op uw energiekosten, maar spaart u ook het milieu. Wilt u meer informatie over het project ‘Zonnig Woningstichting Barneveld’, bent u benieuwd naar uw eigen bijdrage of hoe uw jaarlijkse besparing berekend wordt? Maak dan een vrijblijvende afspraak met één van onze adviseurs.
Contact met een adviseurVraag en antwoord