Krijgt u

BEKIJK DE VIDEO

‘Samen Thuis,
‌Samen Duurzaam’

Energie van de zon als duurzame besparing op uw energiekosten. Samen met u wil Woningstichting Barneveld een bijdrage leveren aan een duurzame wereld. Neem deel aan het zonnepanelenproject en kies voor de kracht van de zon. Profiteer van een aantrekkelijk en persoonlijk aanbod. Begin direct met besparen en draag bij aan een duurzame wereld.
ik doe mee!

Uw jaarlijkse besparing

Appartement
Door deel te nemen aan het zonnepanelenproject van Woningstichting Barneveld spaart u namelijk niet alleen het milieu, ook bespaart u op de kosten van uw energierekening. Zónder dat u zelf ook maar iets hoeft te doen! Het enige wat wij van u vragen is een kleine extra bijdrage in de servicekosten. Hiernaast ziet u hoeveel die bijdrage is. Het betalen van de servicekosten van de zonnepanelen start uiteraard pas als alles werkend is opgeleverd. Een investering die zichzelf direct uitbetaalt!
Meer uitleg over hoe het werkt
Disclaimer: netto voordeel is de berekende, gemiddelde besparing per woning. Deze kan per woning verschillen. In uw brief en akkoordverklaring staat hoeveel panelen u kunt kiezen. Dit is afhankelijk van de beschikbare ruimte op het dak.
Ik doe mee!

Wij adviseren u graag over de zon

Kiezen voor duurzame energie, is kiezen voor een groene omgeving. Nu én in de toekomst. Door het plaatsen van zonnepanelen bespaart u niet alleen op uw energiekosten, maar spaart u ook het milieu. Wilt u meer informatie over het project ‘Zonnig Woningstichting Barneveld’, bent u benieuwd naar uw eigen bijdrage of hoe uw jaarlijkse besparing berekend wordt? Maak dan een vrijblijvende afspraak met één van onze adviseurs.
Contact met een adviseurVraag en antwoord